Klantenservice

Wij helpen u graag

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Raadpleeg uw dealer voor het retourneren van uw sieraad. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@briljant-sieraden.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde, ongedragen en onbeschadigd retour ontvangen is.

 

Het herroepingsrecht is niet van toepassing op gepersonaliseerde producten. De verkoop is na succesvolle betaling definitief.

Kan ik mijn sieraad retourneren?

Onze sieraden voor u persoonlijk gemaakt. Dat betekend dat retourneren van uw sieraad niet mogelijk is. Laat voor de zekerheid uw (ring)maat opnemen bij een van onze Briljant dealers alvorens u een ring bij ons besteld. Indien u toch klachten ervaart van uw persoonlijke sieraad kunt u hiermee naar uw dealer.



Ik heb mijn bestelling ontvangen maar er is iets misgegaan. Wat kan ik doen?

Als blijkt dat er iets mis is gegaan met uw bestelling kunt u contact opnemen met de dealer waar u de bestelling heeft opgehaald. Uw dealer zal, zo nodig samen met ons, een passende oplossing zoeken.



Tot wanneer kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zodra u een bestelling hebt geplaatst in onze webshop gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag. Als u ziet dat er iets fout is gegaan tijdens het bestellen vragen we u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@briljant-sieraden.nl. Vermeld in de e-mail het ordernummer zodat wij uw bestelling er snel bij kunnen zoeken.



Er is iets misgegaan tijdens het bestellen op de webshop. Wat kan ik doen?

U kunt het beste even contact met ons opnemen via info@briljant-sieraden.nl. Wij kijken dan graag even met u mee om het te herstellen. Vermeld in de e-mail het ordernummer zodat wij uw bestelling er snel bij kunnen zoeken.

De maat van mijn sieraad blijkt niet te kloppen. Wat moet ik doen?

Wij adviseren om, voordat u een bestelling plaatst in onze webshop, uw (ring)maat op te laten nemen bij één van onze Briljant dealers. Vervolgens kunt u met zekerheid de juiste ringmaat bestellen in onze webshop. Ook kunnen onze dealers de bestelling rechtstreeks voor u verzorgen.

Het mogelijk om uw ring éénmalig, binnen twee weken na levering, voor een service prijs van €25.- door ons op de juiste maat te laten maken.



Is uw vraag niet beantwoord?

    Ik ga akkoord met het Privacybeleid

    Lees ons Privacybeleid