Uiteraard streven wij er altijd naar om uw sieraad aan uw verwachtingen te laten voldoen. Mocht u in een uitzonderlijk geval toch niet helemaal tevreden zijn over uw Briljant sieraad dan kunt u het beste naar uw briljant dealer gaan. Zij zullen samen met u een bevredigende oplossing zoeken.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@briljant-sieraden.nl. Vermeld in uw mail uw order- of factuurnummer en bij welke dealer u uw sieraad heeft opgehaald. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Heeft u vragen over het onderhoud van uw sieraad, neem dan gerust contact op met ons via info@briljant-sieraden.nl.